En liten tröttis...

Hejsan =)

Efter att gumsan sovit klart mös vi i soffan en stund. Sedan tog vi en sväng till gården för att lämna mat till Kent. Det fick bli rester från igår kväll dvs pizza :D

När vi kom hem igen gav vi vovsingarna mat innan vi gick in och åt. Gumsan åt inte supermycket,men ändå mer än vad hon har gjort på flera dagar så jag är nöjd ändå. Till efterrätt åt vi glass :P
Sedan fick gumsan kolla på Pippi medan jag grejade med tvätt.

Sedan dess har vi myst i sofann igen. Gumsan somnade vid 13.45 och vaknade nyss då jag var tvungen att flytta min arm,som hon sov på,eftersom jag fick kramp. Hon är dock fortfarande trött så vi kanske får lägga oss en stund till. Febern har verkligen tagit ut sin rätt på henne :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0