Åh,vad spännande ;D

Hej hej :P

Nu har gumsan och jag kommit hem efter att ha skjutsat svärmor och gänget till flygplatsen. Gumsan tyckte det var lite intressant med planen,men det allra bästa var fiskarna! Det stod ett akvarium inne vid cafét,som hon blev vääääldigt facinerad av - det lät ungefär såhär:
"Aj,bet mej","Fiiiiisken","Vatten" ;)
Haha :D Det var så roligt att se henne bli så glad över några små fiskar ;P

Hon somnade i bilen påväg hem och ligger nu i sin säng. Hon sa att hon inte ville sova mer,men jag vet att hon behöver det så jag lade henne ändå och hon somnade minnsann =)

Jag ska passa på att njuta av tystnaden en stund innan det blir bus igen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0