Våran kväll i bilder =)

God kväll,god kväll :D
 
Förutom att vi duschat har gumsan och jag gjort detta:
 
 
Ätit kvällsmat,som mer liknade en frukost ;)
 
 
Både gumsan och jag tyckte det var väldigt gott trots allt :D Eftersom vi duschade innan vi åt fick gumsan ha haklapp för att inte skita ner sig på en gång ;P
 
 
När vi var mätta och belåtna spelade vi lite Hello Kitty yatzy =)
 
 
Gumsan tyckte det var roligt först och var väldigt koncentrerad,men som med precis allt annat tröttnade hon efter en stund ;D
 
Bilderna är tagna med min nya kamera,som är en Nikon - det var min förra med så det var lätt att lägga över bilderna på datorn då det fungerar på samma sätt,som med den andra ;) Skönt att slippa lära sig det i alla fall för i övrigt är den inte alls lik den gamla så det tar nog ett tag innan jag lärt mig den ;P Det blir väldigt fina bilder i alla fall =D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0