Sveriges nationaldag :)

God morgon :D

Vi hade en trevlig kväll full med mat,snicksnack,tårta och lite kortspel hos Monica igår =) Jag och Monica växlade mellan oss för att försöka få gumsan att somna,men hon var minnsann vaken när Kent och jag åkte hem vid halv elva. Hon hade blivit lovad att få sova över hos farmor så så fick det bli :P Jag hoppas att det inte tog alldeles för lång tid innan hon somnade...



Själv har jag sovit lite sisådär i natt. Jag ska lägga mig i soffan och hoppas på att få några minuter till med sömn. Kent har stuckit iväg för att jobba en sväng så förmiddagen blir nog lugn,som tur är. Sedan får vi se vad vi hittar på =P

Hoppas ni får en trevlig nationaldag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0