Slut på arbetsdagen

Hejsan =)
 
Efter en lagomt lång arbetsdag,som slutade klockan 14,åkte jag för att hämta gumsan på dagis. Där hade de precis ätit mellanmål i matsalen så jag fick leta lite samt be om hjälp innan jag hittade dem ;D
 
När vi kom hem tog vi ut vovsingarna,som varit superduktiga idag. De fick vara inne allihopa eftersom Qvittra också smet igår. Jag hoppas vi hinner få ordning på hundgården i helgen så de kan vara ute tillsammans i fortsättningen utan att de beger sig ut på rymmen ;)
 
Vi tog även en sväng till brevlådan innan vi smet in. Synd att det regnar annars kände jag faktiskt för att vara ute idag,men men...Vi sitter inne och kollar på barnprogram :P Dessutom har vi tjuvstartat lite med fredagsmyset - vi är alltså nöjda ändå ;)
 
Nu är det bara pappan i familjen,som saknas,men han kommer bara hem en sväng efter jobbet innan han sticker iväg igen. Han ska ut och äta med några kompisar så gumsan och jag får klara oss själva. Jag tror att vi klarar oss bra ändå :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0