Min stora tjej <3

Hej hej :)

Jag har legat i soffan och "göttat" mig ett bra tag nu och börjar känna mig lite piggare. Jag mår fortfarande inte helt hundra - mår illa och så,men det hör ju till graviditeten så jag biter ihop =D

Jag har nyss pratat med gumsan i telefon och hon verkar vara på bra humör :P Hon lät så stor när hon pratade,min lilla tjej <3  



Jag väntar på att Kent ska komma hem så vi kan åka hem till Monica. Vi ska ev. åka till Lindfors utanför Molkom för att äta senare. Vi har ätit där förut och det brukar vara god mat. De bytte ägare för ett tag sedan och de har byggt om en massa. Förut var det mera,som ett gatukök med några få sittplatser utomhus,nu verkar det påminna mer om en restaurang. Det blir kul att se hur det ser ut samt om maten fortfarande är lika god ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0