Lediga :)

God morgon :P
 
I natt har både jag och gumsan sovit jättegott :D Jag somnade vid elva och sov enda tills gumsan vaknade vid sju. Då började hon greja lite runt omkring mig medan jag låg och snosade en stund.
Vi började dagen med att sätta på en tvättmaskin,ta ut vovsingarna,äta frukost,borsta tänderna och vika samt lägga in tvätt. Nu tittar gumsan på teve och jag slöar i soffan. Det finns en del,som behöver göras idag,men vi tar en sak i taget - jag är ju faktiskt ledig i morgon också ;)
 
När vi var hos mormor och morfar på midsommar sprang gumsan runt och busade hela långa dagen. Förengångsskull kom jag ihåg att ta kort. Jag tycker den här bilden är så gullig =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0