Kvällssnack :)

God kväll =)

Gumsan sover,Kent är på jaktmöte och jag ligger i soffan och äter godis - fy på mig ;D Det har blivit alldeles för mycket sådant den senaste tiden. Ett tag kunde jag bara äta godis och pommes utan att må illa och kräkas (ursäkta för informationen) så jag har blivit lite beroende,men blir nog bättre nu när jag börjar jobba. Då kommer jag inte kunna gå och gräva i skafferiet hela tiden ;P
Egentligen bryr jag mig i särskilt mycket om vad jag äter just nu,men jag vet hur svårt det blir att bli av med alla extra kilona när den lilla bebisen kommit så jag får försöka hålla igen litegrand åtminstonde =)

I morgon sticker gumsan och jag iväg till vårdcentralen när vi är klara åker vi hem ett tag innan vi åker till Kristinehamn för att jobba/leka med mormor :D Eftersom mamma inte slutar förrän jag börjar ska gumsan vara med morbror en stund tills mamma hinner hem  :P

Troligtvis kommer vi att sova över hos mamma eftersom hon nog ska passa gumsan på onsdag med. Det beror på vad de säger på vårdcentralen. Om de tror att gumsan kan vara på dagis får hon vara det annars är det mormor,som gäller :)

Nu ska jag fortsätta kolla på teve - ha det gott så hörs vi :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0