Inte bra....

God kväll =)

Gumsan och jag har haft en mysig eftermiddag/kväll med systeryster :P Vi åkte för att träffa henne runt två. Vi tog en promenad ner till stan. Där blev det en "lättlunch" - gumsan och jag hade redan ätit lunch så för oss var det mer ett mellanmål ;) Gumsan åt inte särskilt mycket utan gick mest omkring och sjöng <3

Efter lunchen gick vi till lekparken där gumsan fick busa av sig lite innan vi gick vidare hem till mamma.
När vi suttit där ett tag åkte vi till Maxi för att köpa droppar till gumsans ögon samt lite annat smått och gott. Kvinnan inne på apoteket informerade oss om att vi var tvungna att ha recept på ögondroppar (vilket jag redan misstänkte) så det fick bli ögontvätt så länge. Tyvärr har hennes ögon blivit värre under dagen så troligtvis är den en riktigt inflammation :( Min stackars lilla tjej :/
Nu är det ju dessutom helg så vi får vänta tills på måndag innan vi förhoppningsvis kan få en tid på vårdcentralen så de får kolla på gumsan.

Jag känner mig osäker på om jag verkligen ska följa med till Ullared då jag helst skulle vilja stanna hemma och ta hand om gumsan. Känner mig som en dålig mamma,som lämnar bort henne fast hon inte är frisk :(
Däremot är jag helt säker på att mamma och Johanna klarar att ta hand om henne minst lika bra,som jag så jag litar på att det kommer gå bra :D

När vi hade handlat väntade vi på mamma,som precis slutat så hon fick åka med oss hem. Hon bjöd oss på lite mat innan jag skjutsade henne och Johanna till en kompis. Gumsan och jag åkte hemåt. Efter lite kvällsmys ligger gumsan och sover och Kent är ute i skogen. Jag ska slänga mig i soffan - börjar känna mig riktigt trött redan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0