Ingen vanlig lördag :D

God morgon :)

Jag såg nu att det blivit något krångel med mitt förra inlägg,som förklarade min frånvaro så jag får väl lov att förklara mig ;)
Jag och gumsan åkte hem till mamma i torsdags. Där åt vi massa gott,tog en promenad ner till stan och hade det allmänt mysigt =D Jag fick en stor t-shirt att sova i utav mamma - tack tack :P Jag invigde den under natten och den var superskön - har att växa i ;)
Eftersom jag jobbade igår och mamma skulle passa gumsan så sov vi över hos henne.

Jag hade sällskap av en sommarvikarie under arbetspasset igår :P Hon skulle gå bredvid och fick stå ut med mig ;D Jag tror dock att det gick bra :)

Idag ska vi på kalas =D Tim fyller år så vi ska dit för att fira honom sen. Just nu är Edvin här så jag ska ta och gå och busa med barna :P Deras pappor är i det andra huset för att lägga in golv :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0