I väntans tider..

Hejsan :D

Gumsan och jag har startat dagen med frukost framför Pippi =) Jag har ringt vårdcentralen igen då gumsans högra öga fortfarande inte är bra - det har snarare blivit värre igen :( De hade inga tider idag,men vi fick en i morgon kl 9.30. Förhoppningsvis går det bättre den här gången!

Eftersom jag börjar sommarjobbet i morgon och inte vet vad vi får för besked om gumsan har vi bestämt att hon ska vara med mormor medan jag jobbar :P Sedan får vi se hur det blir ons- och torsdag då jag också jobbar. Jag hoppas att de säger att hon kan vara på dagis då hon inte varit där på länge nu och de skulle ha en mysig onsdag hos en av fröknarna,men vi får vänta och se vad de säger i morgon.

Nu ska jag gå och hjälpa gumsan,som sprang upp för att borsta tänderna ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0