"Fördrömade Onge"

Hejsan :D
 
Efter gårdagens delade tur samt dagens 7-16 pass känner jag mig rätt sliten. Jag blev inte mindre trött av att vakna efter några minuters vila och mötas av en kladdig gumsa. Först trodde jag att det var efter att hon hade ätit klubban,som hon fick efter att vi ätit köpmat,men jag insåg snart att jag hade fel..Hon hade "lånat" mammas smink - i vanliga fall hade jag bara skrattat,men det är inte rätt dag i dag,jag ville hellre grina ;P
 
På min två timmars rast igår hann jag med att fika samt vila lite hemma hos mamma innan det var dags för jobb igen. När jag kom hem strax innan tio blev det soffmys ett tag innan det var dags att sova.
Runt ett tiden vaknade gumsan och var blöt så jag fick tvätta av henne lite snabbt samt riva ur sängen. Sedan fortsatte vi sova i min och Kents säng. Gumsan var riktigt trött när vi gick upp i morse,men hon piggnade till påväg till dagis =)
 
Efter jobbet hämtade jag gumsan. Vi åkte för att köpa lite mat innan vi åkte vidare hemåt. Efter att ha ätit gick jag upp för att vila. Gumsan blev ledsen och följde efter,men jag lyckades alltså somna en stund i alla fall. Under tiden hann gumsan ställa till med bus ;D Våran lilla skitunge <3
 
Just nu äter mina älsklingar glass - jag ska snart mumsa i mig en vaniljmunk,mums! Snart är det dags för gumsan att sova. Det dröjer nog inte länge innan jag gör henne sällskap :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0