Dags för kontroll :/

God morgon :)

Igår var jag verkligen superseg. Jag kände av lite graviditetskrämpor samt att jag hade jätteont i örat - trodde att jag åkt på öroninflammation,men jag känner inget idag så jag hoppas jag slipper det. Jag gjorde inte särskilt många knop,men det blev i alla fall en dusch med gumsan på kvällen för att jag skulle känna mig lite fräschare ;D Trots att mamma inte var pigg verkade gumsan,som roade sig själv,ha roligt,vilket är det viktigaste =D
Min stora älskling fixade kvällsmaten samt målade väggen ovanför kaminen där det hittills varit cementfärgat,men nu smälter det in fint med resten :P Dessutom grejade han med ett av alla jakttornen så han hade att göra ;)

Idag blir det vårdcentralen för mig och gumsan. Hennes ögon är fortfarande inte helt okej så jag ringde förut och lyckades "tjata" till mig en tid. Under helgen blev det ju mycket bättre,men sedan i måndags har det inte hänt särskilt mycket så jag vill helst att de tar en titt. Kanske får vi med oss droppar hem så det går över någon gång?!

Nu är det bäst vi börjar göra oss iordning innan det är dags att sticka iväg - önska oss lycka till =P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0