Dagens vila :D

Hej hej =)

Det har gått i ett för oss här ett tag så nu blir det lite vila ;D
Jag har fixat lunch,tvättat,diskat,lämnat maten till Kent,tankat bilen,fyllt släpkärran med skräp,gungat gumsan lite,ätit,lagt gumsan för att sova,fortsatt ätit,diskat,varit ut med mer skräp samt plockat ur bilen.
Gumsan började äta hon med,men hon var jättetrött så det fick bli soffan för henne istället. Det tog inte särskilt många minuter innan hon sov ;)

Nu är jag klar med dagens måsten så vi får se vad vi hittar på sen. Först blir det,som sagt lite vila. Jag får passa på att ta igen mig lite medan gumsan sover =P

Den här bilden tog jag igår eftermiddag då gumsan och jag hade lite söndagsmys medan pappa var iväg till skjutbanan :D


Gumsan sprang omkring naken med gummistövlar,solhatt och scarf - jag kan lova att jag skrattade liiite åt henne ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0