Bra o dåligt!

God kväll :D

Vi var iväg och åt,tyvärr måste jag erkänna att jag blev lite besviken :/ De hade inte renoverat färdigt så det stod grejor lite här och var. Jag anser att det är bättre att vänta ett tag med att öppna för att se till att allt är klart innan så att kunderna får ett bra intryck. Jag tror att det kommer bli riktigt fint när det är klart :P En sak jag gillade var att en del av huset var kiosk och en del restaurang =D 
Maten var god så den klagar jag inte på ;) Något jag inte förstår är att när man köper en hamburgermeny ingår det milkshake,men ingen dricka så det fick vi köpa till - konstigt ?? Jag tror att de nya ägarna är ifrån Holland och det kanske är så där?

Gumsan var väldigt trött så hon åt knappt någonting och ville inte slita sig ifrån mig. Gissa om hon somnade när vi kom hem ;P
För oss vuxna var det säsongsavslutningen av "Glee",som gällde. Det är den enda serien jag har följt nu så det blir lite tomt utan,men vi lär ha fullt upp ändå i sommar ;)
Efter att ha kollat på teve en stund slocknade min kära sambo på soffan. Jag tog en sväng med vovsingarna innan jag smög upp till sängen. Det känns,som att det kommer dröja ett bra tag innan jag somnar. Dagens vila har gjort att jag känner mig pigg nu - inte bra,jag hoppas det vänder snart :P









De här bilderna tog jag igår innan vi åkte på kalas - att det ska vara så himla svårt att kunna få bra bilder någon gång!! Jaja,jag bjuder på det - gumsan är fin i alla fall <3
Gumsan envisade med att ha mössa på sig trots att solen förengångsskull var framme ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0