Bildregn ;)

Hej =)

Jag har tagit kort på några fler av Ullaredsfynden samt på hallen uppe :D


Den här fina lampan plus en likadan står nu i vårat sovrum =)

Såhär ser den ut på nära håll :D

Hallen blev såhär fin:

De här fina ljusstakarna sitter tillsammans med dessa fina tavlor (som jag haft länge) uppe i hallen.

Väggen mittemot ser numera ut såhär. Dörren går till toaletten ;)

Det blev även två gröna lampor,som står i vardagsrumsfönstrena.

Gumsan fick en fin Pippi väska,som hon kan ha kläderna och sånt i när hon ska till dagis m.m :)

De här fina lyktorna ska stå på trappan vid vårat nya hus när vi har flyttat :P

Min fina elvisp med skål och hållare :D


Kommentarer
Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Haha ja brunsås är ju fredagsmat det ;)
det blir spagetti och köttfärsås i dag :)

Jag tror jag har en sådan där elvisp går det att köpa till en sådan där hållare och skål bara?
kram

Svar: Haha =) Det lät också mumsigt :D Jag vet faktiskt inte - köpte det komplett. kram
mammatillpatricia

2012-06-13 @ 17:45:37
URL: http://kristinsandgren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0