Ännu en söndag i Nybble =)

Hej hej =)

Idag har vi varit hos mormor och morfar i Nybble :D Vi hade det trevligt med massa mat,fika och bus,som vanligt ;P Trots våra försök att få gumsan att sova en stund höll hon sig vaken,men somnade påvägen hem.

Medan gumsan sov mumsade Kent och jag i oss mat ifrån McDonalds - ville inte väcka henne då hon varit så trött hela dagen. När hon vaknade fick hon en tablettask med "apor" så hon var nöjd och glad ändå ;) Dessutom fick hon hjälpa pappa att dusch vovsingarna när vi kom hem - det gillade hon =D

Medan de gjorde vovsingarna fina passade jag på att dammsuga samt plocka rätt litegrand här hemma. I morgon ska jag fortsätta greja lite. Jag ska bl a gå igenom gumsan garderob igen för att se om hon behöver något speciellt. Vi planerar nämligen en tripp till Ullared så det vore perfekt att handla det där i så fall :P

Något jag vet redan nu att vi behöver köpa är fönsterlampor - just nu har vi ingen,som fungerar. I hallen uppe står julstjärnan kvar eftersom vi måste ha tänt där annars blir gumsan rädd om hon vaknar. Det känns inte okej att ha den framme nu så jag hoppas vi hittar några fina lampor :D

Dessutom behöver vi lite grejor till den kommande bebisen <3 Även om vi inte vet om det blir en flicka eller pojke går det ju att köpa lite bodisar och sånt. Det finns mycket fina neutrala kläder :)

Jaja,nu ska jag sluta babbla och försöka sova istället ;)
Natti natti =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0