Våran måndag :)

Hej hej :)
 
Efter att ha slutat jobbet klockan två åkte jag för att hämta gumsan. Sedan åkte vi och tankade bilen innan vi fortsatte hemåt :D
När vi kom hem blev det massa utebus och bad :P Medan gumsan hoppade på gungan tog jag med mig Stei till brevlådan. Sedan försökte jag blåsa upp gumsans pool,men det gick inte så hon fick bada i baljan istället,vilket dög minst lika bra för damen ;)
 
 
Medan gumsan badade plockade jag ut bilstolen m.m ur bilen eftersom Kent skulle åka för att hämta det där skåpet idag. Efter det borstade jag Stei - det behövdes verkligen ;) När jag hade sopat inne i vovsingarnas rum tog jag en stol och satte mig bredvid gumsan. Hon passade på att tvätta mina ben - när hon var klar var det min tur att tvätta hennes ;)
 
 
Medan vi badade låg Stei så fint kvar inne enda tills Kent kom hem. Då fick han springa omkring ute en stund. Han är så himla duktig på att lyssna när de andra två inte är med - tillsammans är de 3 små djävular ;P
 
 
Efter att gumsan badat färdigt ville hon gå in så då gjorde vi det. Jag har satt igång en maskin med tvätt,som är färdig att hängas snart. Dessutom ska jag fixa lite kvällsmat och matlådor åt oss tills i morgon. Sedan tänkte jag inte göra många knop till ;D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0