Pappa är hemma igen =)

God förmiddag :D
 
Usch,vilket oväder det blev igår :( Det åskade,blixtrade och regnade,som bara den! Tillslut var det precis över oss - läskigt. Gumsan tyckte det var kul :P Hon stod vid fönstret och kollade ut. "Nu kommer Oskar igen" "Och blixten McQueen" - haha ;D Det känns skönt att hon inte är rädd för då blir jag också lugnare :)
 
Trots att hon inte är rädd ville jag inte låta henne ligga ensam inne på sitt rum så hon fick sova i pappas säng i natt =D
 
Gissa om jag blev förvånad när mobilen ringde runt fem i morse. Det var Kent,som redan kommit hem och ville att jag skulle låsa upp dörren. Jag trodde att han skulle komma någon gång efter lunch så det var en glad överraskning ;)
 
Efter att ha låst upp åt honom smög jag tillbaka ner i sängen och fick sovmorgon till halv nio,då gumsan vaknade. Vi myste lite uppe innan klockan blev nio och det var dags att gå ner för att väcka Kent samt fixa frukost. Kent,som sagt att jag skulle väcka honom då,behövde ändå fortsätta sova så han gick upp och lade sig.
 
Gumsan och jag åt frukost innan jag satte på en Musse Pigg film åt gumsan och började greja lite. När Kent vaknade tog vi en dusch sedan har vi busat massor :) Nu har Kent,som är supertrött,somnat igen. Gumsan håller på att fixa lite mat åt oss - perfekt ;D Om ungefär en timme ska jag åka iväg för att jobba så vi passar på att busa lite innan dess :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0