Mysdag =)

Hejsan :D
 
Idag passade vi på att göra en liten familjeutflykt medan vädret var på topp. Vi har varit i Mariebergsskogen och tittat,klappat och fotat massa djur =) Vi hade det riktigt mysigt :P
När vi gick omkring hörde vi hur det började mullra på långt avstånd - jädra åska! Vädret höll dock i sig förutom några droppar regn.
 
Vi tog en sväng förbi Naturum också innan vi gick tillbaka till bilen. Sedan stod det mat på schemat så vi åkte till McDonald´s. Efter det kikade vi lite inne på Rusta innan vi handlade på Willys. Jag blev så sur för jag hade sett att de hade rabatt på blöjor,men det gällde bara om man handlade för över 300 kr - det såg jag inget om i reklambladet! Det hade inte varit något problem i vanliga fall,men idag skulle vi inte ha särskilt mycket så vi fick snällt köpa ett paket ändå. Jag,som knappt behövt köpa ett enda paket till fullt pris och dessutom visste att Coop också har rabatt den här veckan,blev lite arg,men vad gör man?
 
När vi hade handlat åkte vi förbi Kents mormor och morfar. De höll på att greja med sin pool :P
Vi fikade och mös lite där innan vi åkte hemåt.
Nu har vi varit hemma en stund och åskan mullrar på avstånd. Gumsan sitter bredvid mig och bygger med lego,Kent är iväg för att hjälpa till att leta efter en försvunnen vovve och jag andas ut i soffan ;) Vi har precis plockat fram lite smått och gott att tugga på - vårat fredagsmys fortsätter =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0