Lite vila :)

Hej hej =)
 
Här tog vi sovmorgon till nio i morse - härligt :D Efter att ha ätit frukost gjorde vi oss iordning och gick igenom några av säckarna med barnkläder innan vi gick ut. Efter ett tag kom Johanna och Remi :P
När vi busat,pratat och ätit lunch ute åkte de igen medan gumsan,jag och mamma gick in för att vila lite. Jag har gått igenom resten av kläderna i de säckar mamma bar upp förut. Det fanns dock inte särskilt mycket bebiskläder med så jag får kika mer någon annan dag. Vi har en hel del säckar här,som vi behöver gå igenom så vi får koll på vad vi har och inte har :D
 
 
Nu ska jag slöa i soffan ett tag innan det blir full rulle igen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0