Lite mera firande :)

Hejsan :)
 
Idag har det varit full rulle hela dagen. Vi började dagen med frukost följt av en dusch. Efter det åkte vi till Karlstad. Först gick vi omkring på Bergvik - förengångsskull hittade jag något åt mig själv :P Min kära sambo köpte en kortärmad skjorta,en klänning samt ett par byxor till mig - tack så mycket,älskling <3
 
När vi shoppat klart mötte vi upp Monica,Maja,Axel och Elin för att äta lunch. Sedan åkte vi vidare till cykelaffären. Monica köpte en cykel till Maja. Herregud,vad dyrt det är! Jag är glad för att det inte var vi,som skulle ha en - den var dyrare än våran månadshyra! Usch!
 
När vi kom hem fixade jag två tårtor samt gjorde mig iordning innan vi åkte hem till Monica för att fira mig :) Det blev en trevlig eftermiddag/kväll :D
Vi har nyss kommit hem. Gumsan sover,Kent kollar på en film och jag somnar nog också snart ;)
 
Natti natti =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0