Ett fynd :D

Hej =)
 
Vi fick inte tag i något skåp idag,men Kent hittade ett på blocket,som han ska hämta i morgon så det fixade sig ändå :P Vi besökte flera loppisställen. De hade mycket fint,men det var bara ett par tennisskor,som fick följa med hem ;) De var nästan helt nya och kostade 60 kronor så jag,som verkligen behövde ett par,köpte dem direkt =P
Monica och Maja var också med,men de köpte ingenting.
 
När vi kom tillbaka hem till Monica åt vi lite rester från gårdagens grillning innan vi åkte hemåt. Där bjöds det på några timmar med bus - herregud,vad mina äsklingar kan hålla igång ;) Jag förlängde nog mitt liv med ett x antal år med tanke på hur mycket jag skrattade åt dem ;D Jag var försökte också vara med och busa,men det slutade med att jag bröt ihop ;)
 
Efter buset blev det sängen för gumsan,som somnade som en stock. Jag och Kent har spelat lite yatzy så nu blir det soffmys innan jag ska sova. I morgon ska vi upp tidigt igen eftersom jag ska jobba.
 
Natti natti =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0