En tvåring eller tonåring?

Hej hej :P
 
Åh,ni skulle bara veta vad synd det var om gumsan förut ;)
Jag höll på att diska och hon stod bredvid mig med en egen diskborste (med grishuvud på). Rätt som det var började hon slå på bänken med borsten. Eftersom hon inte lyssnade när jag bad henne sluta tog jag borsten ifrån henne. Ojoj,då blev det synd om lilla damen ;D Hon sprang omkring och ropade på Pappa och Farmor samtidigt,som hon snyftade och tyckte att mamma var jätteelak,men ingen av dem var här för att hjälpa henne - vilket jag inte tror att de hade gjort om de varit här heller :P
 
Ibland funderar jag på om gumsan är 2 eller 13 år - hon beter sig verkligen,som en riktigt trotsig tonåring i vissa situationer ;) Det är tur att hon kan vara väldigt go och mysig också annars hade jag blivit GALEN ;P
 
 Såhär fin var hon när vi var ute nyss:
 
 
När vi är ute och går med vovsingarna så springer gumsan alltid före för att öppna dörren åt oss andra. Hennes ben går i 180 och året flyger åt alla håll - jag håller på att skratta ihjäl mig varje gång för hon ser så rolig ut <3 Förut sprang hon så fort att hon tappade ena stöveln ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0