En trevlig eftermiddag/kväll =)

God morgon :)
 
Vi hade en trevlig eftermiddag/kväll igår. Det var kul att få träffa systeryster,speciellt eftersom hon kom med glada nyheter - jag återkommer om det =D
Gumsan,som var nyvaken när jag kom satt och mös med mig ett bra tag innan det var full rulle igen ;)
Vi åt grillat ute,men sedan fick vi flytta in oss i deras lilla stuga eftersom det började regna :( Efter att ha ätit rabarberpaj,tjattrat en massa samt blivit underhållna av gumsans sång m.m tog gumsan,jag och mamma en promenad hem till mamma. Eftersom det var en bit att gå och jag kändes mig riktigt sliten redan vid halv nio så blev det en tidigt kväll för våran del.
Gumsan var hungrig när vi kom hem så hon fick en smörgås samt ett äpple innan det var dags att sova - hon somnade,som en stock :P
 
 
Gumsan hade fått bada i sjön - det gillade hon :D
 
Mamma och jag har nyss vaknat,men gumsan sover (tro det eller ej) fortfarande - hon blir trött av att busa med mormor,moster och Remi =) Det är nämligen andra dagen i rad,som hon tagit  sovmorgon. Hon får passa på när hon slipper gå upp tidigt med mig när jag jobbar ;P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0