Bilder från måndagen :)

God morgon :)
 
Idag jobbar jag mitt sista pass för den här veckan - det ska bli skönt med 3 ½ dagars ledighet =D
Eftersom Kent också ska vara ledig ska vi försöka hitta på något hela familjen. Vad det blir vet vi inte än,men något trevligt ska vi nog kunna hitta på :P
 
Som ni vet var Johanna,Remi och Psycco i Sverige i helgen. Annars när de är här brukar de bo hos mamma,men den här gången hyrde de en stuga. Tyvärr hann jag inte träffa dem särskilt mycket,men det blev litegrand i alla fall :) I lördags var gumsan,jag,mamma och mammas kompis Leif hos dem och grillade. Då glömde jag kameran,men när de var hemma hos mamma i måndags åkte den fram en stund :)
 
Gumsan skvätter vatten på moster :)
En "glad" mormor ;)
Remi smet bort ifrån oss för att röka - det uppskattar vi :D
Gumsan tyckte det var superkul att hämta vatten ifrån Psyccos skål...
för att skvätta på oss ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0