Utvilade =)

God morgon :D

I natt har vi sovit bättre än på länge =) Gumsan har varit vaken minst en gång varje natt de senaste veckorna. Om vi försöker få henne att somna om hos oss blir hon tokig! Hon springer iväg och slänger sig på golvet och bara skriker - det är välling,som gäller. Det gör väl egentligen inte särskilt mycket,men jag tycker att hon är tillräckligt stor för att klara sig utan på nätterna.
Förutom att hon inte ville sova igår så har hon sovit gott,från det att Kent la henne vid nio fram till strax innan sju :P
Jag lade mig runt tio även igår och sov gott fram till jag hörde gumsan förut.
Det var skönt att få sova hela natten och jag känner mig riktigt utvilad :P

Under den timmen vi varit vakna har vi hunnit med att packa en väska,lyssna på cirka 50 olika versioner av "Här kommer Pippi Långstrump" och jag har gjort mig iordning. Gumsan får behålla pyjamasen på tills vi har ätit frukost och borstat tänderna =D

Idag börjar jag jobba kl.16 så efter att ha lämnat gumsan på dagis 11.15 åker jag till mamma. Hon jobbar till tre så då hämtar jag henne sedan åker vi nog raka vägen till mitt jobb. Mamma hämtar gumsan på dagis och är barnvakt tills jag slutar,då gumsan förhoppningsvis sover.
I morgon jobbar jag till tolv. Under tiden är gumsan hos "Mommoj" :) Sedan ska vi träffa Mickan =D Det var ett tag sedan så det ska bli skoj :P



Nu ska vi gå ner och äta frukost :D

Hoppas ni får en riktigt mysig tisdag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0