Flickrum :D

Hejsan =)

Innan gumsan sov middag diskade jag medan hon tittade på olika avsnitt av "Pippi Långstrump". Sedan slängde jag ihop en sallad med räkor och ägg :P Eftersom gumsan åt riktigt bra fick hon en liten glass,precis som mamma lovat ;) När hon hade ätit upp den fick hon en flaska vatten i sängen. Det tog ett tag,men tillslut somnade hon. Jag tror hon sov ungefär två timmar. Under tiden slappade jag i soffan. Jag lyxade till det med en kopp kaffe,som jag nästintill aldrig dricker själv annars,och en kaka och en lattebit - mums ;P



När gumsan vaknade var hon hungrig så hon fick lite rester från lunchen. Sedan gick vi upp till hennes rum där vi nu har spenderat de senaste timmarna =) Hon har lekt medan jag bytt gardiner,gått igenom alla saker och sorterat dem samt dammsugit. Det fick bli en lilagardin den här gången. Jag hade egentligen tänkt hänga upp en med Pippi på,men jag upptäckte att det tyget inte var färdigsytt så jag måste göra det först. I fönstret trängs massa gosedjur,en häst och två barbies. Rummet ser i alla fall lite tjejigare ut nu :D
Jag har dessutom gått igenom gumsan garderob med kläder upp till storlek 92. Jag fick snällt inse att hon inte kan ha vissa av kläderna längre och lägga bort dem :( På något sätt är det alltid lika svårt varje gång.



Gumsan är allt för go! Hon hittade en tång,som hon egentligen ska ha när hon "lagar mat",men hon trodde att det var en sax ;P Hon gick omkring och sa "klippa,klippa" och försökte klippa naglarna ;D Efter en stund var det mitt år,som hon tyckte behövde sig en omgång ;) Haha! Barn är alldeles för söta <3

Just nu är hon inne på sitt andra äpple - hon är hungrig idag den lilla damen =)

Själv sitter jag och väntar på att min andra älskling ska komma hem så vi hinner umgås några timmar innan jag troligtvis somnar i soffan ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0