Teve på G

God kväll =)

Åh,vad tråkigt det är att må dåligt! Jag hoppas jag mår bättre i morgon för då jobbar jag delad tur - jag VÄGRAR sjukskriva mig!
Jag ska i alla fall vara hos mamma under rasten så jag får försöka vila lite. Gumsan får åka med snälla Ulrika hem från dagis. Jag är sååå glad för att vi har många,som mer än gärna hjälper oss med gumsan =P Det känns väldigt bra att veta det! Jag vet att det finns många,som tyvärr inte har någon alls.

Förutom att slöa framför teven har jag under kvällen även ätit kvällsmat,som idag fick bli en pan pizza eftersom jag inte orkade fixa till något annat,tagit ut vovsingarna och duschat. Dessutom har jag,som ni säkert märkt,testat att mobilblogga :P Nu vet jag hur det fungerar så det kommer jag nog att göra fler gånger - förhoppningsvis blir det mer intressanta inlägg än det första ;D



Den här lilla busfian och hennes pappa har fortfarande inte kommit hem. Jag hoppas att de fick tag i en toasits - det skulle verkligen underlätta gumsans toabesök :D En sak,som jag vet att de kommer hem med är en ny liten teve till gumsan. Egentligen är jag inte helt såld på den idéen,men eftersom gumsan gillar "Pippi" och vi hittills använt oss av datorn så känns det,som att en teve är ett mycket bättre alternativ. Vi ska dessutom flytta upp våran dvd/videospelare så hon kan lyssna på musik och dansa på sitt rum =) Monica har massor av filmer med "Pippi Långstrump",som vi kan låna ;D 

Nu ska jag kika runt lite på datorn innan det är dags att sova. Förhoppningsvis hinner min lilla familj komma hem innan jag hinner däcka ;) 

Natti natti =P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0