Storhandling - CHECK =)

God morgon,god middag och god kväll ;)

Detta har varit ännu en händelserik dag =D

Jag startade dagen redan strax innan sex,efter att ha sovit väldigt gott. Jag fixade till mig och åkte iväg till jobbet. När jag slutat blev det storhandling på Maxi. Med tanke på att det är löningshelg så hade jag gärna väntat några dagar,men både kyl och frys ekade tomma hemma så det vara bara att gilla läget ;P
Det visade sig ändå vara en rätt bra idé att handla. De hade nämligen en tävling för oss,som självscannar - om man lämnade in kvittot med namn och telefonnummer så kunde man vinna pengarna tillbaka. Chansen att just jag skulle vinna är inte särskilt stor,men man vinner inget om man inte tar chansar =D

Påvägen hem stannade jag till vid Väse pizzeria för att köpa med mat hem till mig och Kent. Efter att vi ätit plockade vi in alla kassar ifrån bilen och fyllde våra förråd - det känns alltid lika skönt att ha det gjort :)

Sedan var det dags för oss att åka och hämta gumsan,som varit hos Monica sedan igår =P Där väntade det fika och kortspel innan vi åkte hemåt. Kent försökte få gumsan,som somnat i bilen,att sova en stund när vi kom hem,men det ville hon absolut inte göra! Det fick bli bad och dusch istället.

Efter det fick gumsan lite godis,som hon snällt delade med sig utav till mamma och pappa ;) Jag vet inte riktigt vad vi tänkte på när vi gav henne det innan kvällsmaten,men hon åt faktiskt yoghurt och flingor samt 2 clementiner också =P



Nu är Niklas och Kents kompis Kent (jo det är sant) här. Efter att ha ätit smörgåstårta,som Kent (kompisen) tagit med,fick det bli natten för gumsan och sängen för mig. "Gubbarna" tittar nämligen på jaktfilm och det är inte riktigt min grej ;D Jag tänker istället avsluta dagen med att kika runt lite på datorn innan jag läser lite i "Är du där?". Sedan blir det sova.
Förhoppningsvis får jag sova lika gott i natt. Jag ska upp tidigt och jobba i morgon med så sömnen är välbehövlig :D

Natti natti =)



Kommentarer
Mohn i skon

KKK = Kents Kompis Kent. Inte Ku Klux Klan!



Kram

2012-01-28 @ 22:14:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0