Liten börjar bli stor <3<3<3

God morgon =)

Åh,jag är såå stolt över min lilla älskling <3 Hon har börjat gå på toaletten för att göra nummer ett :D Hon har velat sitta på toaletten ett bra tag,men inte gjort något. I söndags när jag och Kent kom hem till mamma efter Finlandsresan frågade jag om gumsan gått mycket på toan under helgen,vilket hon inte gjort. När hon hörde att jag nämnde toa ville hon gå och vet ni vad? Det tog inte många sekunder innan hon kissade =) Sedan dess har det hänt 3 ggr till - 2 igår och 1 idag. Det börjar bli dags för mamma och pappa att inse att deras "lilla" tjej börjar bli stor :D



Förutom toalettbesöken har vi hunnit med att jobba/gå på dagis och kalasa lite ;P

Det var inte alls lika segt att gå upp,som jag trodde,igår. När jag gjort mig färdig var det dags att hämta gumsan,som också var pigg. Eftersom jag ville kolla om söndagens positiva toabesök bara varit en slump började vi med att gå på toa. Det gav resultat även denna gång :)
Sedan gjorde vi gumsan iordning och åkte till dagis och jobb.

När jag slutat jobbet åkte jag och hämtade gumsan. Sedan åkte vi vidare hemåt. Vi började med att gå och hämta posten. Av någon anledning tycker gumsan att det är superkul så hon blev glad ;D Haha,de "små" kan vara riktigt lättroade ibland ;P
Efter det blev det mellanmål följt av bad/dusch innan vi gjorde oss iordning för kalas. När Kent kom hem från jobbet fixade han till sig sedan stack vi iväg till Molkom för att fira Kicki,som fyllde år =)

Gumsan och kusin Edvin busade,som bare den - jag gissar att båda två sov riktigt gott i natt ;D
Efter någon timme kom gumsan och ville gå på toan,men eftersom den var upptagen hann det komma i blöjan innan vi kom in. Jag blev faktiskt förvånad över att hon tänkte på toalettbesök trots att hon hade så roligt =)

Efter kalaset åkte vi hemåt och lade gumsan,som somnade som en stock ;P Sedan blev det soffmys för mig och Kent. Jag kommer inte ihåg vad vi tittade på - tror jag somnade direkt ;) Jag vaknade i alla fall igen vid halv tolv och gick upp och lade mig i sängen. Sedan sov jag gott fram till Kents alarm ringde vid sex. Strax efter det vaknade gumsan så det har inte blivit någon mera sömn.

Idag börjar jag inte jobba förrän kl.16 så vi ska vara hemma och busa tills det är dags att åka. Mamma ska passa gumsan medan jag jobbar. Sedan sover vi över där eftersom gumsan kommer sova när jag kommer tillbaka efter jobbet.

Ha det riktigt gott :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0