Måndagssvammel ;)

Hejsan =)

Det blev inte något söndagsmys med älsklingen igår. Han hann nämligen somna medan jag skrev blogginlägget ;D Eftersom han ändå sov tog jag med datorn upp till sängen. Jag kikade runt på den en stund innan jag läste lite i boken. Runt nio sov jag också :P

Efter en natt med riktigt god sömn var det dags för jobb/dagis igen. När jag slutat kl.12 åkte jag och hämtade gumsan. Vi stannade till på Rasta för att pumpa däcken. Jag blir GALEN på de där snart! Enda sedan vi satte på de nya vinterdäcken har jag fått pumpa dem flera gånger i månaden. Det ska jag ju inte behöva! Blir såååå trött!

När däcken var fulla åkte vi hemåt. Gumsan somnade i bilen,som hon oftast gör påväg hem från dagis.
Väl hemma släppte jag ut vovsingarna i hundgården innan jag tog med gumsan in. Jag lade henne utan välling,men jag vet faktiskt inte om hon somnade eller inte. I början var det ett himla väsen på henne,men tillslut lugnade hon i alla fall ner sig,men jag somnade själv på soffan efter att jag ätit en baguette,så jag vet,som sagt var inte om hon var vaken eller inte. Hon var i alla fall glad när jag hämtade henne :D

Efter sovstunden har vi hunnit med lite bus. Vi fick ta en paus eftersom gumsan envisades med att försöka ställa sig på min mage och hoppa. Det gör skitont så det får hon inte!
Just nu vet jag inte riktigt vad hon grejar med ;D Hon sitter bredvid mig på min madrass och slår sig på knäna och halvskriker något. Jag har ingen aning om vad hon säger ;D Haha! Det är inte alltid lika lätt att hänga med i hennes svängar ;P

I morgon är jag ledig så då ska vi vara hemma. Jag ska tvätta och börja packa inför min och sambonsFinlandsresa. Vi åker ju på torsdag! Jag tror,nej jag vet,att vi behöver komma bort ifrån vardagen och det ska bli riktigt skönt. Det är viktigt att vi får vara bara Jenny och Kent ibland =)
Jag ser mest framemot tiden på båten. Jag skulle kunna spendera hela resan där - det är sååå mysigt :P

Nej nu ska vi gå ner och fixa mellanmål =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0