Torsdag :)

God morgon :)

Idag känns det lite bättre - jag får försöka tänka positivt! Det är inte över än!

När jag hämtat gumsan på dagis igår åkte vi hem. Efter att ha tagit en sväng med vovsingarna tog gumsan och jag en promenad till gården för att säga "Hej" till Kent =) Gumsan sprang och hade jätteroligt påvägen dit :P Vägen tillbaka tyckte hon inte var lika rolig,hon var nog trött i benen då. Jag bar henne tills hon såg brevlådorna då ville hon ner :D Hon bar posten hem :)

Så fort vi kom innanför dörren sa gumsan "Sova" så hon fick med sig en flaska välling i sängen. Hon låg där inne en stund,men somnade inte. Hon blev dock väldigt mycket piggare bara av vilan =P

Jag fixade några toast åt oss,som vi åt framför teven :)



Kent ringde när han var påväg hem runt sex sju någon gång - han var med Niklas till Bäckhammar efter jobbet. Han undrade om jag kunde börja med mat så det gjorde jag. Medan han och även gumsan åt passade jag på att köra ett 30 minuters pass på motionscykeln - härligt =D

När gumsan somnat tog jag en dusch sedan blev det soffan en stund tills jag somnade. Kent väckte mig så jag fick gå upp och lägga mig i sängen istället :)

Idag vaknade vi,efter en riktigt god nattsömn,runt sex. Gumsan ville gå på toaletten,men när hon insåg att hon skulle få sitta på pottan eftersom mamma också behövde gå på toa blev hon sur. Vi lade oss i min säng och då blev hon sur en stund igen. Efter några minuter började hon laga mat i min hand :P Det var korv och det var riktigt mumsigt ;D

Efter lite mys och bus uppe gick vi ner till vardagsrummet. Gumsan lyssnar på youtube =P Så fort hon ser datorn säger hon "Pippi" :D

Nu ska vi mysa en stund innan det är dags för frukost =)
Sedan ska vi göra oss iordning och ta ur vovsingarna innan det är dags att åka till dagis. Jag börjar kl.16 idag med så jag ska åka och byta bil med Monica när jag lämnat gumsan. Efter det åker jag till mamma och är där tills jag börjar jobba.

Ha det bäst =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0