Tvätt-,pack- och busdag =)

God morgon :)

Klockan är sju och gumsan och jag har redan hunnit vara vakna 1 ½ timme. Usch! Det hade suttit fint med en sovmorgon,men jag får försöka vila lite sen när gumsan sover efter lunch =D

Fördelen med att vakna tidigt är att vi oftast hinner med det vi ska redan innan lunch,men idag har vi bara legat och dragit oss i min säng. Eller jag har dragit mig,medan gumsan grejat lite :P Jag läste två böcker för henne,men sedan orkade inte ögonen med mer ;)
Kent,som sovit på madrassen nere i vardagsrummet,kom upp och gjorde oss sällskap en stund innan han gick iväg till jobbet =D Han tog med madrassen upp så den slipper vara ivägen. Grabbarna tog nämligen ner den i helgen för att Kristian skulle ha någonstans att sova,sedan dess har Kent använt den istället,men nu får han allt gå upp om han ska sova - det är hårda bud ;P

Just nu sitter gumsan här bredvid mig och lyssnar på musik =D Jag ska strax gå upp och sätta igång en tvättmaskin samt vika den tvätten,som redan hänger. Det blir några maskiner idag så det är lika bra att börja i tid. Som tur är tar det inte särskilt lång tid innan en maskin är färdig så jag slipper hålla på hela dagen ;) Vi ska ju hinna med att packa inför helgen samt busa också =P 

 

Hoppas ni får en trevlig dag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0