"Sova gott" :D

God morgon :D

I natt har både jag och gumsan sovit riktigt gott =)
Vi var hemma,efter en trevlig kväll hos Monica,strax efter halv nio. Då fick gumsan på sig pyjamas innan hela familjen läst sagor :P Sedan blev det läggdags för gumsan,som sov hela natten. Hon vaknade strax innan sju :) Först hörde jag henne ligga kvar i sängen och mumla sedan gick hon fram till grinden och ropade "Mamma" och "Sova gott" ;D Jag brukar alltid fråga om hon har sovit gott och det hade hon tydligen gjort i natt ;P
Även jag,som somnade strax efter gumsan igår,sov riktigt gott - toppen =D



När vi vaknade mös hela familjen i sängen en stund. Gumsan hämtade sitt lego,som vi lekte med :P Strax innan åtta åkte Kent iväg till Hagfors för att jaga. Då fick gumsan frukost framför "Pippi Långstrump" på datorn - hon åt upp en hel skål med yoghurt och Cheerios :) Jag fick mata henne eftersom hon blev så inne i datorn att hon bara satt helt stilla. Hon öppnade munen utan att tänka sig för ;)



Nu ska vi ta och göra oss iordning sedan får vi se vad denna dag bjuder på =D

Hoppas ni får en mysig lördag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0