Sorgligt,men bra...

Hejsan :P

Idag tog vi sovmorgon till strax efter åtta - gumsan sover av någon anledning alltid längre när hon inte är hemma. Jag klagar inte,det var bara skönt att få sova ut ;D

När vi vaknade fick det bli frukost och massa bus. Mamma och jag tog även en varsin dusch innan vi skjutsade gumsan till dagis. Sedan åkte vi hem till mamma igen för att fixa lunch.
Efter att vi ätit var det dags för mig att sticka iväg till jobbet. Jag var egentligen ledig idag,men vi hade "Kyrkan i vården" så jag ville gärna vara med :P Idag pratade vi mest om döden så det var jobbigt,men samtidigt är det nyttigt att få prata om sånt också!

Efter det åkte jag och hämtade gumsan sedan åkte vi vidare hemåt. Även idag började vi med att hämta posten och gumsan tyckte det var lika kul,som alltid - hon sprang och skuttade och hade sig ;) Sötnos <3
Sedan gick vi in och myste. Det är en timme sedan vi kom hem så vi får väl sätta fart med något snart ;P Nejdå,det blir nog lugnt. Jag ska fixa något att äta bara,men annars blir det inte många knop. Eftersom det är jobb och dagis i morgon blir det en tidig kväll.



<3<3<3 Ett väldigt suddigt kort på gumsan och mig från julafton =) Jag vet inte varför,men många av korten blev så :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0