Sega

Hejsan :P

Idag jobbade jag till två. Efteråt åkte jag raka vägen hem och satte in bilstolen i bilen,så det skulle vara gjort inför i morgon,samt fyllde på spolarvätska. Sedan städade jag lite efter hundarna,som grejat lite i natt. Kent hade inte hunnit städa innan de åkte och jagade.

Kent och Kristian kom hem en stund efter mig. Efter att ha pratat ett tag var det dags för Kristian att åka tillbaka hem till Arvika.

För mig och Kent blev det pizzarester från igår samt chips,godis och bullar,som Monica lämnat utanför dörren. Hon måste göra världens godaste bullar - jag kan äta hur många som helst ;)

När gumsan,som varit hos Monica,kom hem var hon supertrött så det fick bli sängen för henne. Helst av allt hade jag velat busa och gosa,men hon behövde verkligen sova så det fick vänta tills hon vaknade efter ett par timmar. 
Innan gumsan kom hem samt när hon sov kollade jag på ännu ett maraton av "Awkward",som jag förövrigt hoppas att det kommer nya avsnitt av snart =D Kent var iväg till ladugården en sväng innan även han slöade framför teven. Jag vet inte varför,men jag är helt slut! Det dröjer nog inte innan jag smyger upp till sängen och fortsätta läsa boken "Är det någon där?". Det är den första boken jag läser på länge och den verkar riktigt bra. Det är Marian Keyes,som har skrivit den.
Jag hann även med en dusch.

När gumsan vaknade igen blev det bus och gröt innan det blev sängen igen. Vi ska upp tidigt i morgon eftersom jag ska jobba så hon behövde komma i säng i tid.

Nu ska jag kika lite på datorn innan det blir mys framför teven med min stora älskling <3



Natti natti =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0