Lite träning :D

Herregud klockan är tre och gumsan sover fortfarande - hon blev nog sliten av natten ;) Själv känner jag mig konstigt nog pigg :D Jag har precis avslutat ett 30 minuters pass på motionscykeln. Dessutom har jag gjort några "plankor" - HÄRLIGT =)
Jag ska vänta en stund till och se om gumsan vaknar annars äter jag mellanmål innan henne. När hon vaknat och ätit lite är det dags för ett bad/en dusch. Sedan ska vi fixa till oss lite innan vi ska iväg till Monica för att äta tacos :D Det blir med andra ord inget stort mellanmål,men eftersom jag tränat måste jag äta något i alla fall ;P

Jag pratade precis med min kära sambo,som är i Hagfors och jagar. Han skulle strax åka därifrån :D


Hoppas ni får en mysig fredag :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0