Lite lerigt ;D

Hejsan hejsan =)

Efter att ha ätit frukost,gjort oss iordning samt vikt tvätt invigde gumsan och jag hennes nya lerset,som hon fick i julklapp :D Det tyckte hon var superkul - vi satt bra länge med det. Förengångsskull kom jag ihåg kameran så jag bjuder faktiskt på några bilder ifrån våran kreativa mysstund =P





Gumsan "bakar",som hon själv säger :D







Denna fina gjorde gumsan. Det ser nästan ut,som en arg svan eller något ;) Tycker ni inte det?



Några av våra fina skapelser ;P
Jag erkänner - kreativitet är inte min starkaste sida!


Gumsan satt kvar och grejade medan jag hängde tvätt och diskade lite.

När jag började med maten hade hon tröttnat så då sprang hon omkring och busade istället ;) Dagens lunch fick bli lasagne. Det är perfekt eftersom det blir mycket. Förutom lunch till tre personer blev det fyra matlådor. Det är så skönt att veta att det finns i frysen i fall jag hinner laga mat någon dag =D

Efter maten blev det toabesök och lite avtvättning för gumsan och hängning av tvätt för mig. Sedan lade jag gumsan med en flaska vatten innan jag tog ut vovsingarna en sväng. Gumsan verkar inte vilja sova,men hon gör inget väsen av sig förutom att hon pratar,så jag väntar en stund till och ser om hon somnar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0