Jobbhelg

God morgon =)

Idag vaknade vi strax innan sju. Eller gumsan gjorde,jag vaknade redan när Kents alarm ringde första gången vid sex. Jag slumrade till mellan varje alarm,men det blir ju inte samma sak,som att sova en extra timme i sträck. Jag känner mig utvilad ändå och huvudvärken är borta - skönt :D

Vi har hållt igång enda sedan vi vaknade. Vi har plockat rätt lite på mitt och Kents sovrum,grejat med tvätt,ätit frukost och tagit ut vovsingarna en sväng. Medan jag var ute stod gumsan vid fönstret och kollade,som hon alltid brukar göra - sötnos <3

Gumsan har även tittat lite på "Pippi Långstrump". Under tiden har jag hängt tvätt samt satt igång en ny maskin,som vi väntar på ska bli klar. Medan vi väntar på det ska vi packa iordning gumsans väska eftersom Monica hämtar henne på dagis idag. Sedan måste vi göra oss iordning också.



Jag börjar jobba tolv idag så vi ska åka strax innan elva. Då ska jag först lämna gumsan på dagis innan jag åker till Monicas jobb för att byta bil,som jag alltid gör när hon ska hämta gumsan. Efter det bär det utav till jobbet.

Jag tror inte att jag kommer orka vara vaken särskilt länge när jag kommer hem ikväll så vi hörs i morgon efter jobbet istället. Hoppas ni får en supermysig fredag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0