Ingen vila...

God kväll :P

Fy f-n säger jag bara! Vilket jädra väder det är! Det kommer snöblandat regn i mängder. Jag är glad för att gumsan och jag ska sova i Kristinehamn i natt så jag slipper köra bil! I morgonbitti är det nog inte kul.
Jaja,nu har jag gnällt färdigt ;D

Dagens arbetspass har gått bra :) När jag slutade kl.21 tog jag en promenad hem till mamma. Efter att ha hängt upp kläderna på tork ligger jag nu i soffan :D Det dröjer nog inte innan jag somnar ;)

Medan jag jobbat har gumsan och "Mommoj" hälsat på mammas före detta svärföräldrar. Där fick de fika och gumsan hade ätit upp en hel kexchoklad - gottegris ;D Sedan blev hon trött och ville sova så då åkte de hem till mamma. När de kom dit hade hon fått vatten i nappflaskan och gått för att lägga sig :) Hon hade inte sovit något på dagis idag så hon var nog väldigt trött.
Mamma hade i alla fall lyckats få i henne en smörgås med favvopålägget falukorv innan hon somnade :P



Jag vet att jag ser väldigt sur ut,men innerst inne är jag glad - det är sååå mysigt när gumsan somnar hos mig <3 Det händer mer och mer sällan så jag får verkligen passa på att njta när det väl händer =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0