Helgen =)

Hej på er :D

Även idag slutade jag kl.12 och fredag,lördag och söndag är jag ledig så nu har jag tagit helgen ;D Skönt att vara ledig lite och umgås med familjen =) Jag ska dessutom se till att komma ikapp med tvätten och städningen,som jag alltid hamnar efter med när jag jobbar.



<3<3<3

Påvägen hem stannade jag först till på Rasta för att köpa mat åt mig och Kent (det slank ner 2 chipspåsar till helgen också) och sedan på dagis.

Gumsan somnade i bilen en stund,men har inte velat sova något hemma. Jag lade henne när vi kom hem,men hon somnade inte. Hon verkar dock ha blivit mycket tröttare så jag ska försöka lägga henne igen.

När jag hade ätit mat tog vi ett bad/en dusch så nu är vi rena och fräscha =)

Jag ska se om jag kan få gumsan att somna en stund - vi hörs sen :D

Ha det bäst :P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0