Hejdå julen =)

God morgon =)

Efter att jag slutat jobbet igår åkte jag till Maxi för att handla lite innan jag åkte vidare till Monica för att byta tillbaka bil :D Närjag gick omkring inne på Maxi kom en väninna till mamma fram och pratade :) Vi har fått massa kläder ifrån henne till gumsan så hon undrade om de kommit till användning,vilket de absolut har gjort =D
När jag handlat och bytt bil åkte jag hem. Först tog jag ut vovsingarna en sväng sedan plockade jag upp varorna samt åt hamburgare,som min älskade sambo gjort :P

Efter att ha tittat på teve en stund somnade jag och sov fram till strax efter halv sju! Jag blev riktigt förvånad över att jag sovit så länge ;) Jag tror att jag vaknade till en gång,men annars sov jag hela tiden - skönt!
Strax efter att jag vaknat var det gumsans tur :)

Hittills har vi hunnit med att tvätta,hänga tvätt,sätta på en ny maskin,som jag tror är klar nu eftersom det blev så tyst,plockat rätt och dammsugit i vårat sovrum,ätit frukost samt matat vovsingarna och tagit ut dem en sväng :P

Det verkar,som att det kommer bli soligt och fint idag =D I så fall ska vovsingarna få vara ute i hundgården - de kommer och bli superglada då :)

Våra planer för dagen är att plocka bort julen och få det rent och snyggt här hemma. I eftermiddag/kväll kommer en kompis till Kent hit. De ska jaga tillsammans så han kommer vara kvar hela helgen :P

Nej,det är väl lika bra vi sätter i gång så vi blir klara någon gång ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0