Glada nyheter :P

Vet ni vad? Jag har ju glömt att tala om att jag har fått vikariatet förlängt :D Jag blev riktigt nervös när det nya schemat kom häromdan. Jag visste inte om jag fick vara kvar eller inte. Jag bläddrade och bläddrade i högen och ju längre bak jag kom desto nervösare blev jag. Fanns det inget schema till mig? Jo,där nästan längst bak i högen låg det :P Det gäller fram till 11 mars så jag vet att jag har jobb tills dess i alla fall =)

Kanske blir det längre än så. Jag pratade med gruppchefen igår eftersom jag gärna vill veta hur det blir framöver. Hur länge kommer jag få fortsätta och hur blir det i sommar? Marita,som gruppchefen heter,vill ha kvar mig så hon skulle prata med de ansvariga till veckan för att försöka se till att det blir så =P Jag skulle bli superglad om jag fick vara kvar. Jag trivs så himla bra både med personalen och vårdtagarna. Jag har aldrig känt mig så välkommen,som jag gör här :P Förut har jag fått jobba och bevisa vad jag kan innan jag har blivit accepterad,men här har jag känt mig lika välkommen ändå från början :D

Snälla håll tummarna för mig ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0