Fullt upp :D

Hejsan :)

Visst är det konstigt att man ibland hinner med hur mycket,som helst,och ibland inget alls ;D

Idag har jag hunnit med att jobba ännu ett kort pass (slutade tolv idag med),hämtat gumsan samt ätit lunch hos hennes gammelmormor och -morfar på pappas sida och haft besök.

När jag slutade jobbet åkte jag för att hämta gumsan. De satt och åt när jag kom så jag fick också mat =) Efter lite bus åkte vi hemåt. Gumsan,som somnade i bilen,fick sitta kvar där tills vårat besök kom. Hon var trött och seg när hon fick komma in - gosade massor med mamma,som njöt till tusen <3

Dagens första besökare var mormor och morfar :D Efter fika och bus åkte de hemåt. Strax efter det kom Lars förbi en sväng och sedan Monica,Axel,Maja och Edvin.

När de hade åkt fick gumsan kvällsmat. Sedan blev det lite mer bus innan det var dags för gumsan att sova. Hon somnade,som en stock :P

Vi vuxna har precis ätit lite kvällsmat så nu blir det teven en stund innan även vi (i alla fall jag) ska sova.

Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0