Fläskläpp

Hejsan :D

Jag ska börja med att säga att jag kom på mitt misstag igår ;) Det var ju inte alls den första söndagen för i år - det var den andra ;P Det kanske inte spelar särskilt stor roll egentligen,men jag erkänner mitt lilla misstag ;D

Nog om det! Idag har det varit lugnt på jobbet,men efter att ha varit ledig i tre dagar så kände jag mig seg.
När jag åkte för att hämta gumsan började det snöa. Det återstår att se hur mycket det blir och hur länge det får ligga kvar. Troligtvis är det väl borta innan torsdag i alla fall! Det vore mysigt om det kunde vara kvar ett tag så vi hinner med att åka lite pulka eller varför inte på en sådan på bilden,som jag totalt glömt bort vad de heter ;D Haha,jag börjar bli riktigt vimsig tror jag ;P  

  

Nu har vi varit hemma en stund och det börjar bli dags att fixa iordning något att äta. Vet inte riktigt vad det blir. Jag tycker det är jättesvårt :/

Förresten idag har gumsan fått en fläskläpp på dagis. De visste inte hur utan gumsan hade kommit och haft ont plus att hon blödde lite näsblod,men annars har det gått bra. Frågan är bara om hon gjort sig illa på något eller på NÅGON? Haha! Med barn vet man aldrig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0