Dagen =)

God förmiddag =)

Idag sov jag till strax innan nio och gumsan till strax efter. Det hade varit väldigt skönt om det inte vore för natten. Första gången vaknade vi runt halv fyra. Då fick gumsan vatten och somnade om. Jag fick dels ta ut hundarna samt ta in pellets och fylla kaminen. Sedan tog det ett tag innan jag somnade igen eftersom jag hade picknat till rejält av kylan.
Mellan kl.4-5.30 vaknade gumsan ett x antal gånger och låg och gnällde. Sista gången runt halv sex ropade hon på mig så då fick hon ligga hos mig. Det passade inte damen! Hon fick ett raseriutbrott,men sedan lyckades hon i alla fall somna och vaknade inte förrän efter nio :)
Jag vaknade dels när Kent kom för att säga hejdå strax innan sju och sedan vid åtta. Jag kan inte direkt säga att jag känner mig särskilt utvilad,men jag ska passa på att vila en stund innan jobbet sen.



Jag ska lämna gumsan på dagis kl.11.15. Sedan åker jag till Monica för att byta bil eftersom hon ska hämta gumsan på dagis. Efter det åker jag hem till mamma och är där tills jag börjar jobba kl.16.

Vi har nyss ätit frukost så vi ska snart gå upp och göra gumsan iordning. Jag passade på att fixa till mig medan hon fortfarande sov så jag är nästintill klar :D Innan vi åker ska jag även hänga mina arbetskläder,som just nu ligger i tvättmaskinen och sedan ska vi ta ut vovsingarna.
Påvägen till dagis ska vi stanna till hos Kent för att lämna mat :P

Hoppas ni får en trevlig dag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0