Bilder på G =)

Hejsan =)

Nu ligger jag,mätt och belåten,i mammas soffa där jag tänker spendera de närmaste timmarna ;D

Runt kl.10 tog gumsan och jag ut vovsingarna en sista gång innan det var dags att åka och lämna mat till Kent. Efter det åkte vi förbi hos Monica för att hämta gumsans kärra,som blev kvar där häromdan. Maja skrämde mig när jag kom. Hon stod precis innanför dörren,vilket jag inte räknat med ;)

Innan jag lämnade gumsan stannade vi till på Rasta för att pumpa däckena. Trots det var vi ungefär en kvart för tidiga till dagis,men vad spelar det för roll? De var ute idag så jag gick in för att hämta gumsans vantar så hon också kunde vara med en stund :D

När jag lämnat gumsan åkte jag till mamma och fixade lite mat. Medan maten stod på spisen passade jag på att diska åt mamma =) Sedan har jag överfört bilder till datorn,som jag tog med hit. Jag hittade äntligen kabeln till kameran förut. Det värsta är att den låg där jag kollat flera gånger,men det ligger många olika där så jag missade den ändå ;)

Jag ska gå igenom bilderna sedan ska ni få se några stycken :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0