Årets första söndag :D

Hejsan =)

Efter ännu en natt med god sömn började gumsan och jag årets första söndag strax innan halv sju. Fram till åtta höll vi oss på gumsans rum :D Jag gick igenom lite mer av gumsans kläder i storlekar över 92. Många av dem var inte märkta så jag fick plocka fram pennan och fixa det. Vi hann även med lite bus mellan varven ;)



Runt åtta var det frukostdags för gumsan. Jag väntade någon timme till eftersom jag för engångsskull inte var hungrig. 
När gumsan,som inte åt särskilt mycket,var klar tog jag ut vovsingarna en sväng. Under tiden stod gumsan,precis som hon brukar,vid fönstret och kikade ut =D

Efter mer bus vaknade Kent runt halv tio - vissa har tur ;)  
Då tog jag med Qvittra på en 30 minuters promenad innan hela familjen hoppade in i duschen och sedan gjorde oss iordning för att åka till Nybble. Påvägen dit stannade vi först till vid Rasta för att byta in några vinstlotter. Jag hade fullt upp med att skrapa de nya så vägen fram till Bäckhammar,där vi stannade för andra gången,kändes kortare än någonsin ;P Medan Kent gick in och köpte skott hos en kille i Bäckhammar satt jag kvar i bilen och åt massa choklad,som Kent köpt på Rasta.

När vi kom till mormor och morfar bjöd de på älgstek,potatis,sås,morötter och sallad - MUMS =P
Till efterrätt blev det lite glass.

Efter massa bus och lite sömn för min del (jag slumrade till någon minut på soffan) åkte vi hemåt igen.

På hemvägen stannade vi för att tanka sedan släppte Kent av mig vid brevlådan. När jag kom hem tog jag ut vovsingarna innan jag fixade mat. Sedan diskade jag innan jag tog ut vovsingarna igen eftersom de gnällde. De gjorde ingenting så de måste ha gnällt bara för att ;D

Nu har jag precis lagt gumsan så jag ska mysa lite med älsklingen framför teven innan även jag somnar. I morgon är det dags för jobb igen så det blir en tidig morgon.

Hoppas ni haft en trevlig helg :P Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0