Vilken underbar känsla =)

God morgon,god middag,god kväll ;)

Idag har jag,som jag berättade redan igår,jobbat delad tur (eller otur,som vi brukar kalla det). Under rasten var jag hemma hos mamma. Jag latade mig lite i soffan,sov lite,åt mat,latade och sov lite till,fikade och latade mig innan det var dags för jobb igen ;D Mamma bjöd på stuvad potatis - mums! Dessutom gjorde hon en kladdkaka - den blev inte särskilt kladdig,men den var mumsig ändå =)

Jag känner mig riktigt glad just nu :P När jag kom tillbaka från rasten fick jag höra att en av vårdtagarna hade talat väldigt gott om mig. Samma person kallade mig även för "Ängel" - det kändes så himla bra att höra =D Tyvärr är det ofta sina misstag man får höra om så det var roligt att få beröm ;) Det är såna grejor,som gör att jag trivs så himla bra med det jag håller på med!

När jag kom hem för en liten stund sedan möttes jag av detta:



Det värmde så inombords att se <3 Gumsan hade svårt att somna idag. Jag hoppas att hon sover gott i natt så hon är piggelin inför dagis i morgon bitti :)

I natt vaknade hon runt halv tre. Efter att vi lagt oss i våran säng tog det ungefär 1 sekund tills hon sov. Trots att hon somnade om på en gång var hon jätteseg när det var dags att gå upp. Det var iochförsig inte särskilt konstigt med tanke på att hon varit ledig sedan i fredags =P

Innan det är dags att sova tänkte jag visa er min fina orkidé,som jag fick utav min älskade sambo igår <3



I morgon ska jag slänga bort alla döda blommor så denna får en fin kruka ;D

Natti natti :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0